poniedziałek 18 Gru 2017
Drukuj

 Rozwiązania dla przedsiębiorstw i instytucji

.............. 

 

 Produkty     Lista komponentów Pomoc techniczna 
    ......................................................................................... ............/..........................
    Konsola Centralnego Zarządzania Bramy pocztowe  
    Stacje robocze Bramy internetowe  
  ..................

Serwery plików

 

Serwery Groupware

 


 

- Zarządzanie urządzeniami mobilnymi za pomocą Konsoli Centralnego Zarządzania zobacz film...

- Zarządzanie dostępem do stron www za pomocą Konsoli Centralnego Zarządzania zobacz film..

- Zarządzanie dostępem do portów USB za pomocą Konsoli Centralnego Zarządzania zobacz film...

ZAMÓW BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ MOŻLIWOŚCI KONSOLI u naszych doradców handlowych

 Więcej o konsoli...

Służymy naszym klientom wsparciem przy planowaniu i na każdym etapie użytkowania rozwiązań antywirusowych Kaspersky Lab

- pomagamy zaplanować, zainstalować i wykorzystać wszystkie możliwości oprogramowania

 

zapytaj doradcę technicznego...

   

 

 
Sprawdzenie sieci i wybór optymalnego programu ochrony

Sieci korporacyjne posiadają skomplikowane konfiguracje, ponieważ mogą zawierać węzły działające na różnych platformach (Windows, Unix/Linux, Novell itd.). Ważne jest, aby wybrać program ochrony, który jest optymalny pod względem ceny, wydajności i skalowalności. Przydatną cechą jest także łatwość instalowania.

Kompleksowa analiza sieci, zainstalowanego oprogramowania i sprzętu oraz polityki bezpieczeństwa pozwala zastosować pakiet bezpieczeństwa dostosowany do indywidualnych wymagań firmy.

Wdrożenie

Świadczymy usługi obejmujące instalację, implementację i konfigurację oprogramowania antywirusowego oraz szkolenia specjalistów.

Outsourcing

Jako specjaliści certyfikowani przez Kaspersky Lab regularnie monitorujemy system ochrony antywirusowej w firmie Klienta, aby zapobiec potencjalnym problemom. Jest to rozwiązanie tańsze niż zatrudnienie na pełny etat specjalisty ds. bezpieczeństwa informatycznego i zabezpiecza przed możliwymi problemami dotyczącymi działania produktu.

Pomoc techniczna VIP

Pomoc techniczna VIP obejmuje dostępną całą dobę standardową pomoc techniczną oraz rozszerzoną pomoc dla klientów korporacyjnych: pomoc ta świadczona jest za pośrednictwem wydzielonych linii telefonicznych i adresów e-mail dla różnych grup produktów. Zapewniamy szybką reakcję na problem, a w najbardziej skomplikowanych przypadkach – przyjazd naszego specjalisty do klienta w celu rozwiązania problemu. Ponadto oferujemy tworzenie wyspecjalizowanych modułów leczenia oraz antywirusowych baz danych, konsultacje itd.

Szkolenia

Wspólnie z Kaspersky Lab
organizujemy szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informatycznego prowadzone przez certyfikowanych specjalistów posiadających fachową wiedzę z zakresu zarządzania sieciami korporacyjnymi.

 

 

Produkty Kaspersky Lab chronią najbardziej wymagające
i dynamiczne struktury sieciowe oraz wszystkie rodzaje urządzeń końcowych i platform.

 

Jako certyfikowany Partner Kaspersky Lab Polska służymy naszym Klientom wsparciem 
 poprzez pomoc w wyborze, planowaniu i  instalacji i użytkowaniu.